Meniu
COȘUL DE CUMPĂRĂTURI

Livrare colete

Produsele comandate pe dfmag.ro sunt livrate prin curier rapid.

Termenul standard de livrare este de 2 zile lucrătoare de la data plasării comenzii pentru produsele aflate în stocul magazinului. Termenul de livrare al produselor la comandă este menționat în pagina produsului.

Termenul de livrare se referă la comenzile pentru care s-a ales plata ramburs sau prin card. Dacă s-a ales altă modalitate de plată: ordin de plată bancar sau plata la termen, termenul de livrare se calculează de la data efectuării plății.

În cazul în care transportatorul nu găsește destinatarul la adresa menționată pe colet în intervalul orar stabilit, va livra coletul a doua zi fără costuri suplimentare. Dacă un colet nu se poate livra în mod repetat, acesta va fi returnat la sediul dfmag.ro.

În situațiile în care este necesară reprogramarea transportului sau acesta întârzie, din cauze de forță majoră (incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente), dfmag.ro își rezervă dreptul de a efectua transportul doar până în zona practicabilă.

Coletul se deschide în prezența agentului de livrare. În cazul în care produsul / produsele nu se află în stare perfectă se poate refuza comanda completând un proces-verbal de constatare. Reclamațiile ulterioare privind integritatea produselor, în cazul în care nu s-au menționat daune pe documentul de transport, nu vor fi acceptate.

Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele sunt în stare bună, factura constituie contractul de vânzare/cumpărare conform legislației române în vigoare, iar clientul își exprimă acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul că a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda și cu nevoile acestuia.


Urmărirea comenzilor:

dfmag.ro include un sistem de urmărire a comenzilor prin care se poate verifica oricând statusul acestora. Fiecărei comenzi îi este asociat un status de livrare. Valorile statusurilor de bază existente în sistem sunt:

comandă în așteptare: comanda a fost plasată cu succes și se procesează;

comandă confirmată: comanda a fost verificată, urmează a se întocmi actele necesare livrării;

comandă expediată: comanda a fost preluată de firma de transport;

comandă finalizată: coletul a ajuns la destinație și a fost livrat cumpărătorului;

comandă anulată: comanda a fost anulată;

comandă returnată: coletul nu a fost ridicat de către destinatar și a revenit la dfmag.ro.

Pentru alte informații sau modificări ale comenzilor puteți suna de luni până vineri în intervalul orar 10:00 - 18:00 la numărul de telefon +40 724 118 530.